Dorf-Resto-Prihlaska
4 posters
Strana 1 z 1
Dorf-Resto-Prihlaska
1. Nick: Dorf
2. Class: druid
3. Talenty: pve-resto
4. Profese a eq:LW/skinning-zatim na nich delam...eq mám rare/epic do resta
5. Zkušenosti: R. druida hraju cca 4 roky mam prošle vsechny TBC instance krom SWP(jen prvni boss)
6. Předchozí guildy a důvod odchodu: Nebyl jsem jeste v žádne guilde,která by za to stala až ted si jí hledam.
7 Věk: je mi 19 let.
8. Kolik hodin denně hraješ průměrně wow? Pokud nemam povinosti do skoly tak skoro furt .
9. Koho v ToI znáš a kdo tě může doporučit? Neznam od vás nikoho chceme k Vam jít s brachou.Jsem na Aresu novy hraval jsem na mystiqu.
10. Proč chceš vstoupit právě do ToI? Chci guildu ,ktera aktivne raiduje.
11. Máš Mumble? Ano
12. Co můžeš udělat pro guildu ty?- Budu healit v raidech co to půjde
13. Hraješ jen za tuto postavu a budeš hrát jen v této guildě? Ano mám jen tohoto druida.
14. Jsi schopný pravidelně navstěvovat forum? Ano jsem.
16. Něco o sobě: Tak co napsat...studuji střední prumyslovou školu,hraju wow a chodim do hospody .
17. Do kolika můžete raidovat ve všední dny a o víkendu: Raidovat mohu skoro pořád.
18. Máš hotový preQ na KZ? ano to je základ...
Přeji hezký den ..
2. Class: druid
3. Talenty: pve-resto
4. Profese a eq:LW/skinning-zatim na nich delam...eq mám rare/epic do resta
5. Zkušenosti: R. druida hraju cca 4 roky mam prošle vsechny TBC instance krom SWP(jen prvni boss)
6. Předchozí guildy a důvod odchodu: Nebyl jsem jeste v žádne guilde,která by za to stala až ted si jí hledam.
7 Věk: je mi 19 let.
8. Kolik hodin denně hraješ průměrně wow? Pokud nemam povinosti do skoly tak skoro furt .
9. Koho v ToI znáš a kdo tě může doporučit? Neznam od vás nikoho chceme k Vam jít s brachou.Jsem na Aresu novy hraval jsem na mystiqu.
10. Proč chceš vstoupit právě do ToI? Chci guildu ,ktera aktivne raiduje.
11. Máš Mumble? Ano
12. Co můžeš udělat pro guildu ty?- Budu healit v raidech co to půjde